RSS

Vaca lui Kurt

28 Apr

Mi-am adus aminte ca nu am povestit despre,, prietenul meu,, de aici.Nu,nu prietenul meu..ci un nene. Inchipuiti-va un taran in varsta,care nu a fost insurat niciodata pentru ca nu a avut timp sau pentru ca ma-sa nu a placut-o pe respectiva de atunci..de secole(pentru ca, Kurt,cum am mai spus are cam..60-65 de ani).Asa de mult a facut o pasiune pentru mine,ca nu exista petrecere la care sa nu ma invite si sa imi afle parerea sau sa ma priveasca languros oftand..Imi pare rau ca ofteaza melancolic cand ma vede…insa a promis ca isi aduce din Africa o negresa,ca sa se insoare cu ea(?).Kurt are vaci..creste vaci si le lasa de izbeliste in zona pe unde locuieste.Iar zona unde locuieste el,este exact in drumul meu spre munca.Deci sa va povestesc cum venind de la munca si luand curba drumului,se arata casa lui Kurt si staulul  vacilor.Si dintr-o data vad ca apare,,vaca lui Kurt,,..ii zic asa pentru ca e renumita,nu e prima oara cand alearga pe cineva,inclusiv pe mine(cu o alta ocazie)..deci apare vaca lui Kurt,aruncand din copite,care..cand ma vede,incepe sa isi scuture coarnele si sa isi azvarle picioarele si o ia la alergat…spre mine,normal.Daca as fi fost nebuna…as fi jurat ca o aud latrand…dar nu ,nu sunt nebuna,deci am luat-o la fuga pana in asa zisa curte a unei vecine.Nu ai nici unde sa te bagi,sa te adapostesti de vaca nebuna,pentru ca nu exista loc de adapostit in jur.Ma gandeam in cele cinci minute cat am stat acolo,in curtea vecinei,tragandu-mi sufletul..ca de obicei vacile sunt pasnice,dar dracu..asta cred ca a fost intr-o viata anterioara-caine- si stie ca nu ma impac cu cainii…Dupa cinci minute,am vazut ca nu mai apare nebuna,mi-am facut curaj si am plecat. Venise Kurt si o luase din drum,razand catre mine si spunandu-mi ca e blajina vaca lui si…putin sport nu imi strica niciodata.

 

Etichete: ,

au urcat o treapta

 
