RSS

Nimic nou si totusi..

12 Apr

De obicei nu scriu daca nu am ce.. nu scriu de amorul artei,sa ma aflu in treaba,sa bloguiesc,doar ca sa fiu si eu in rand cu lumea..Am observat ca exista in general o tendinta usoara de copiere de idei sau,,ganduri,,…daca esti in pana de idei, ,,fugi,, pe alt blog,te uiti ce mai e nou si exploatezi si tu un pic.La mine,pe mai departe nu mai exista nimic nou,totul se deruleaza exact ca si pana acum,zici ca nu s-a schimbat nimic, nici in viata mea si nici in relatia noastra.Ne intelegem ca si pana acum,adica oficial,,bine,,..nu ne certam,nu ne ,,intepam,,..pur si simplu ne traim viata anosta ca doi colegi de apartament,buni prieteni,care se mai intalnesc si in pat. Totusi,azi m-a dat ceva peste cap,referitor la jobb-ul meu…si nu stiu cum o sa o scot la capat..Naspa de naspuiala!!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Aprilie 12, 2010 în Diverși picurici

 

Etichete: , , ,

au urcat o treapta

 
