RSS

Raspunsul asteptat

08 Apr

Am fost acasa!A fost exact cum m-am asteptat si cu bune si cu rele…Dorul de fiul meu m-a facut insa sa uit de toate si sa savurez la maxim aceasta saptamana.Am gasit un tanar pe care ma tot incapatanez sa il mai vad copil,un tanar cu destula maturitate,care stie sa se fereasca de tot ce este rau..de jungla in care deja traieste si de care este inconjurat.Incerc sa nu gandesc nimic rau si sa ma bucur ca este bine si ca,faptul ca m-a revazut si ca am vorbit mult,i-a dat din nou putere sa mearga mai departe singur.Sunt MANDRA de pubertosul meu!

Am primit si raspunsul pe care il asteptam..de fapt,in urma discutiei pe care am lansat-o intr-o seara,am aflat(oricum stiam deja)ca nu se poate mai mult decat atat.Asa ca l-am anuntat ca raman pana in vara si apoi ma intorc la fiul meu si acasa.Nu a fost incantat sa auda asta,insa a spus ca imi respecta decizia,insa vrea sa ramanem in continuare buni prieteni…hmmm.A doua zi m-am intalnit cu prietena mea si sotul ei,ne cunoastem de 22 ani si tot de 22 ani suntem f buni prieteni..deci,m-am intalnit cu ei si am fost,,scuturata,, zdravan,incat m-au adus la realitate,dupa care au ,,intrat,, in el…Rezultatul?Cred ca i-au fortat mana,pentru ca pentru prima oara a afirmat ca s-a gandit f bine si s-a hotarat sa faca ceva pentru mine.Deci…ce sa mai zic? Merg mai departe,atat cat mai doresc eu..pana imi voi vedea visul realizat!

Tot ce pot spune este ca m-am chinut sa ma catar ,agatandu-ma de cioturi de stanci,insa incep sa vad varful muntelui…mai am un pic,nu foarte mult!

 
2 comentarii

Scris de pe Aprilie 8, 2010 în De-ale mele...personale

 

2 răspunsuri la „Raspunsul asteptat

  1. Ioana

    Aprilie 9, 2010 at 9:53 am

    Iti doresc sa atingi varful muntelui cat mai curand!
    Sa se imprastie norii negri si lasa loc cerului senin al sperantei.
    Lucrurile se vor aseza.
    Te pup!

     

au urcat o treapta

 
