RSS

Nori negri de furtuna

26 Mar

Nu stiu ce dracu am,insa nu ma pot bucura nici un pic de faptul ca in trei zile plec acasa.,,Canarul din sufletul meu” si-a bagat unghia in gat si a murit in colivie.Asa simt ca o iau si eu incet,incet pe aratura…Ma simt ca un rahat,am intrat intr-o depresie blegoasa,imi vine sa urlu de draci si neputinta si imi vine sa ii dau doi pumni in coastele alea rupte.Insa mama mea m-a invatat sa fiu politicoasa si buna si sa ajut oamenii la suferinta(fir’ar mizda pasii sa fie,de om suferind-asta e vorba preluata de la cineva drag mie,mi-a placut la nebunie)si deci doamna din mine ,nu ma lasa.M-am hotarat sa il parasesc,de data asta definitiv,astept doar raspunsul de la el-bineinteles ca o sa se fofileze din nou-deci astept doar un rahat de raspuns si bineinteles un bun prilej sa o fac.Imi vine sa o fac acum,insa nu ma lasa tzoalele inghesuite din sifonierul lui,care striga la mine, cui le las…deci trebuie sa revin,sa imi fac bagajele alea multe si sa o ,,salut,, cum trebuie pe cutra de soru-sa ,care ma iubeste la nebunie.Am multe conturi de reglat ,deci ma intorc sa o fac si pe asta.Scorpioanca din mine a inceput sa isi arate acul din ,,dos”.Si inca ceva: M-AM SATURAT!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Martie 26, 2010 în De-ale mele...personale

 

au urcat o treapta

 
