RSS

Viitorul omenirii

13 Mar

Hmmm!!!! Am citit in doua zile doua carti,la recomandarea cuiva dupa un forum…Este vorba despre,, Inuaki,reptilianul din mine,, si,, De la Zamolxe spre noua era,,,amandoua scrise de Aryana Havah…In tema eram pusa,stiam de aceste chestii ptr ca citeam deja,discutasem cu ,,el,, despre ce va urma,despre bunatate si schimbare,despre ce va fi..insa aceste doua carti m-au bagat total in ceata.Prea pare un scenariu conspirativ,prea pare un sf,prea pare…In orice caz,le-am citit sincer cu interes,chiar daca pe alocuri am pufnit in ras,ptr ca pare ireal,e ca o poveste cu zane si cu balauri…Perceptia despre viata mi-am schimbat-o de mult,deci pe mine nu m-ar ajuta prea mult sa pun in practica ceea ce s-ar preconiza…Vom trai si vom vedea ce se va intampla in lumea asta de rahat.Eu nu sunt decat un nesemnificativ muritor de rand,care nu poate schimba prea multe,poate decat pe el insasi.

 
2 comentarii

Scris de pe Martie 13, 2010 în Diverși picurici

 

Etichete:

2 răspunsuri la „Viitorul omenirii

  1. urssu17

    Martie 14, 2010 at 10:10 pm

    esti prea pesimista…:)

     
    • scorpio72

      Martie 15, 2010 at 4:23 pm

      dimpotriva ,de cativa ani buni sunt optimista si gandesc pozitiv si imi este bine asa.

       

au urcat o treapta

 
