RSS

Plictiseala

10 Mar

Ce monotona poate fi viata mea aici..Nu exista nimic nou,totul e atat de plictisitooooor.Plec la munca,vin acasa,netuiesc,seara ma bag in pat la culcare.Cand plec la munca,totul e pustiu,nici tipenie de om afara..cand ma intorc la fel.Zici ca e un ,,sat,, pustiu..daca vad pe cineva,ma si sperii,ca sa nu mai zic ca daca imi fasaie geaca,ma intorc sa vad cine e in spatele meu…Acasa..iar singuratate..el e la munca..cand vine,mananca ceva si pleaca din nou..intalniri peste intalniri..este un om cunoscut in zona si  hmm,,important,, si toti trag de el.Am ajuns din nou sa vorbim doar cateva vorbe..iar seara sau mai bine zis noaptea ,ne intalnim in pat cand vine sa doarma.Mai exista sfarsitul de saptamana,cand mai reusim si noi sa facem ceva impreuna sau sa iesim undeva,dar nu mereu.Pfuaiii,ce plictisealaaaa…Intr-un fel e mai bine,ptr ca nu ne mai certam-cand?…dar pe de alta parte,iar ne instrainam unul de celalalt,nu ca nu am fi destul….Hmmm,nemultumita mai sunt,nu?

 

2 răspunsuri la „Plictiseala

  1. urssu17

    Martie 10, 2010 at 4:39 pm

    nu…:) eu am facut blogul din plictiseala..si numele ma da de gol.:) deci,te sustine un plictisit 🙂

     
  2. ionela

    Februarie 6, 2012 at 10:45 pm

    off doamne…

     

au urcat o treapta

 
