RSS

Motoare

07 Mar

Asa cum am zis,ieri am plecat pe seara cu ,,el,,..Ma anuntase ca mergem sa facem ceva…nu am auzit decat cuvantul motoare,local..mai departe nu m-a interesat..ptr ca stiam…expozitie,femei,bautura,muzica,motoare,moda la motociclisti,poate striptease masculin si feminin.Ptr ca si al meu are o Harley si ne invartim in cercul asta..m-am bucurat…mi-am tras ciocatele,blugii,geaca scurta si am plecat..GRESIIIIT!! Am inteles gresiiit,am vazut asta cand am ajuns acolo,intradevar intr-un local,unde erau expuse 4 motociclete de concurs..mese,scaune,bautura si…de vizionat niste filme despre concursurile celor din clubul acela de motociclisti..Era o amestecatura de femei fardate puternic,imbracate in piele,alaturi de barbati tatuati,cu ciocate,plete si tot ce mai implica motoarele si oameni absolut normali..,toti fumau in draci…Imi place sa ma amestec cu diferite stiluri de viata,dar asta nu a fost deloc interesantAm rezistat eroic cam doua ore,apoi urmatoarele doua m-am plictisit ingrozitooor.Cand am plecat de acolo,cred ca scoteam fum si pe fund..nu ca nu as fuma si eu,dar a fost prea mult.Cand am iesit pe usa,am ridicat ochii in sus si am zis doar,,multumesc Doamne…,,.Rau e sa nu intelegi totul perfect si sa nu fii de fapt atent cand ti se spune ceva.,,El,, bineinteles ca a ras de mine cat cuprinde..

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Martie 7, 2010 în Diverși picurici

 

Etichete: ,

au urcat o treapta

 
