RSS

Revedere

05 Mar

Iupiiii!!! Mi-am cumparat bilete si ma duc acasa de Pasti.E doar pentru o saptamana,dar inseamna atat de mult pentru mine,ma duc la baiatul meu.Intr-o hotarare de moment,la o onomastica la care am baut ceva vin rosu ,care a facut ca sangele meu sa circule un pic si in creieras si sa reactiveze neuronul ala lenes,am ales sa plec acasa.Din politete,mi-am intrebat si ,,colegul,, de camera daca vrea sa isi lase tara si obiceiurile plictisitoare si sa vina cu mine.Surpriza..vine..sa se plictiseasca la mine in tara,dar ce mai conteaza?am atas.. Ai mei nu stiu nimic,am vorbit numai cu fratele meu.In rest ma bucur enorm,ptr ca imi revad fiul,mama,fratele… Despre tata ,ma abtin,probabil vom juca amandoi un teatru,sa salvam aparentele..sa nu socam austriacul.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Martie 5, 2010 în De-ale mele...personale

 

au urcat o treapta

 
