RSS

Nervi si aprobari

04 Mar

Luni am fost cu ,,el,, la ziua unei cunostinte de a lui,o cunosc si eu foarte bine,asa ca pe drum m-am inhamat cu multa rabdare si mi-am propus sa nu ma las provocata.Din pacate,exact ce nu mi-am dorit, s-a intamplat.Tipa,o croata casatorita cu un austriac,a inceput din nou sa ma provoace si atace cu referire la relatia mea,timp in care el doar radea.Pentru ca de cate ori ne intalnim, imi face mereu asa ceva,de data asta m-am enervat,am lasat doamna din mine deoparte si m-am luat de ea.I-am spus ca daca are o parere atat de buna despre,,el,, ar trebui mai intai sa traiasca cu el si apoi sa vorbeasca,ptr ca prietenia nu e tot una cu traitul.Iar ptr ca era derutata de ce ripostez,i-am expus clar problemele noastre,ptr ca ea era total pe dinafara.Pentru ca nu a mai avut incotro,,,el,, a aprobat cele spuse de mine.Tipa si-a cerut scuze ca nu a stiut si nu a mai zis nimic referitor la mine.La final i-am intrebat sotul,ce parere are ..Contrar asteptarilor mele,a vorbit insa mai mult adresandu-se ,,lui,, si fiind de acord cu mine.Cred ca l-a socat un pic,ptr ca tot drumul a fost foarte tacut,insa atent cu mine.Pentru prima oara,imi dau seama ca nu sunt ,,nebuna,,….aud si o alta parere a unui barbat de aici..si nu este de acord cu ,,el,,…

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Martie 4, 2010 în De-ale mele...personale

 

au urcat o treapta

 
