RSS

Liniste

26 Feb

De cateva zile simt o liniste interioara,cum nu am mai simtit de mult,parca sunt impacata cu mine,cu situatia actuala,cu totul…sper sa nu ma insel.In ultimile zile nu prea ne-am vazut si poate a fost mai bine.Luni am fost impreuna la teatru,am mimat perechea fericita,marti am plecat eu de acasa si am venit noaptea,miercuri am fost sa imi bag actele de rezidenta(asta a facut-o in sfarsit,ca sa imi arate ca simte ceva pentru mine,de fapt nici nu isi mai avea rostul),apoi el a fost la o onomastica si a venit cand eu dormeam,iar de joi de dimineata este plecat cu treburi la sute de km…Am fost linistita si nici nu m-a mai interesat ca nu mai este prezent..inainte durea,acum a devenit o indiferenta.Sunt curioasa in seara asta cand vine cum va reactiona.De obicei cand este plecat,se intoarce cu ,,dor,, de mine…

Cu baiatul meu am vorbit in fiecare zi,imi este dor ingrozitor de el si lui de mine,insa este destul de mare ca sa se mai simta dependent de mine.Imi este dor de glumele noastre,de discutiile despre noi si viata noastra..Bine macar ca ,,relatia,, mea cu fiul meu functioneaza perfect si ne completam unul pe celalat.

Ma uit pe fereastra in timp ce scriu si vad norii vineti si turbati alergand pe cer.Este furtuna si daca pana acum a plouat,acum a inceput sa ninga…Vantul urla(pentru ca asta este cuvantul)si ma face sa ma simt in nesiguranta…Sper sa se potoleasca si sa ma lasa in pace..cu gandurile si linistea mea..

 
Scrie un comentariu

Scris de pe Februarie 26, 2010 în De-ale mele...personale

 

au urcat o treapta

 
