RSS

Furtuna

26 Feb

Si bineinteles ca am luat-o de la capat.Duminica din nou ne-am certat,din nou sunt o straina cu gandiri primitive si o alta mentalitate…inapoiata.Iar eu nu reusesc sa ii inteleg stilul de viata,sa mai accept compromisuri,sa ma mai prefac ca nu vad si nu simt.De data acesta,ptr ca atat s-a fofilat in legatura cu actele mele,atata frica are si nu vrea sa faca chiar nimic pentru mine,am marjat si l-am anuntat ca din punctul meu de vedere,,relatia s-a terminat,,.Si nu pentru ca nu face ceva pentru siguranta sau viitorul meu,ci pentru ca simt ca nu prea mai avem ceva impreuna-daca am avut cumva ceva..I-am mai dat totusi un termen in care sa se hotarasca daca mai vrea ceva de la mine,ptr ca eu clar nu mai vreau.Raman deocamdata, pentru ca am un job destul de bun si nu imi permit inca sa plec,insa daca va fi..voi pleca imediat.Furtuna din sufletul meu este pe cale sa inceteze…

 
2 comentarii

Scris de pe Februarie 26, 2010 în De-ale mele...personale

 

2 răspunsuri la „Furtuna

  1. Copila blonda

    Septembrie 11, 2010 at 11:29 pm

    Bărbaţii nu funcţionează sub presiune… şi au nevoie de ajutor în hotărâri. Să îi părăseşti tocmai atunci e o greşeală. O femeie care ştie ce vrea îşi ajută bărbatul în marile hotărâri. Femeia asta însă trebuie să ştie şi preţul pe care-l are de plătit lângă un bărbat nehotărât. Din păcate.

     
    • scorpio72

      Septembrie 12, 2010 at 8:48 am

      copila blonda,sper ca ai luat-o cu capatul ca sa intelegi cum am ajuns aici..
      am facut si eu greseli,nu neg,insa mi-am jurat sa nu mai raman nici o clipa alaturi de un barbat care imi spune ca ii ingradesc libertatea..
      am acordat destul timp din viata mea ,,aiurea” unui barbat care spunea ca inca nu stie ce vrea..daca dupa 4 ani,tot nu stii ce vrei…scuza-ma! si aici nu ma refer la casatorie neaparat..

       

au urcat o treapta

 
