RSS

Amintiri,amintiri

17 Feb

Baiatul meu a facut 17 ani acum doua zile,motiv mare de bucurie ptr mine,in sensul ca ma uit la el si vad un tanar inalt si frumos si nu copilasul care era acum cativa ani.Imi amintesc cu drag fiecare clipa din viata lui,fiecare etapa de schimbare si transformare,fiecare zbuciumare sufleteasca,fiecare lacrima varsata ptr ca el ,,nu are un tata,,…si fiecare sfat pe care i l-am dat pentru a-i fi mai usor sa razbeasca in aceasta ,,jungla,, numita viata.Nu stiu daca sa ma simt batrana ptr ca fiul meu acum este mare sau sa ma simt mandra ca sunt tanara si cu un baiat asa mare.Imi place sa cred ca ,,aluatul ,,este bun si va iesi din el un om cu capul pe umeri si cu responsabilitati..insa pana atunci ,are tot dreptul sa isi traiasca tineretea frumos.LA MULTI ANI,baiatul meu!Tot acum doua zile,ironia sortii..as fi facut 18 ani de casnicie…o data care, chiar daca as vrea,nu am cum sa o uit,ptr ca in aceeasi zi in care ma casatoream,la un an diferenta mai tarziu,se nastea copilul meu.Dar totul intra la capitolul amintiri care,bune sau rele,sunt ale mele si defilez cu ele pana la sfarsit.

 
4 comentarii

Scris de pe Februarie 17, 2010 în De-ale mele...personale

 

4 răspunsuri la „Amintiri,amintiri

  1. ionela

    Februarie 6, 2012 at 10:36 pm

    cred ca multe dintre cele care iti citim blogul lacrimam odata cu tine. iti multumesc ca mi dai sansa de a invata de la tine!

     
  2. cleo

    Martie 11, 2013 at 12:17 pm

    Sunt curioasa ce s-a intamplat cu …..tatal lui .

     
    • Scorpio

      Martie 11, 2013 at 12:21 pm

      🙂 Pai…citeste…

       
      • cleo

        Martie 11, 2013 at 12:26 pm

        Cu drag…. !

         

au urcat o treapta

 
