RSS

lectii de viata

13 Feb

Hm,ieri am iesit un pic la cumparaturi,mi-am cumparat ceva misto,de fapt a fost un moft al meu,insa eu nu prea am des mofturi…apoi am mers sa bem ceva.Stateam si il priveam cum incearca sa-mi explice ce ar fi facut el in viitor daca nu ar fi patit ce a patit…ma uitam si incercam sa il ascult,cum vorbea despre ,,saracie,, si viata cand nu mai ai nimic..Eu stateam absenta si dand din cap a confirmare,imi aduceam  aminte de zilele mele de ,,saracie,, in care nu aveam 1 leu ptr paine,cand asteptam sa vina mami meu de la serviciu,ca sa imi aduca in borcan mancare ,mancare pe care o dadeam copilului meu,ptr eu mancam ceai cu paine.Imi aminteam cum a trebuit sa plec cu fimiu de mana,sa ma mut la ai mei,ptr ca nu mai aveam cu ce plati curentul,apa,intretinerea…,cum ma duceam si scotoceam la SH dupa lucruri bune,ptr mine si copil..DA;asta saracie,nu ce imi vorbea el..Si nici macar nu a invatat ceva din asta…In alta ordine de idei,oficial imi merge bine,momentan nu am de ce ma plange,mai ales ca dupa tot circul,acum imi zice ,,ce bine se simte,ce fericit este,cand vine acasa si ma gaseste pe mine,ce ii mai lipseste?,,Hm…ma amuz cum se contrazice singur.In schimb,vin vremuri grele pentru mine,cel putin asa cred,sper sa ma insel…

 
7 comentarii

Scris de pe Februarie 13, 2010 în De-ale mele...personale

 

7 răspunsuri la „lectii de viata

  1. amy

    Februarie 14, 2010 at 8:52 am

    vant turbat (cum imi place mie sa iti zic in gand 🙂 ) am trecut sa te strang tare tare in brate. nu vreau sa mai zic nimic :*

    pipa is here 😉

     
  2. scorpio72

    Februarie 17, 2010 at 10:22 am

    iti multumesc mult ,,amy,,

     
  3. Copila blonda

    Septembrie 11, 2010 at 11:26 pm

    E tare ciudat să pot citi acest text din februarie şi imediat să pot sări la cel de ieri. Uneori mi-aş dori să pot face aceste salturi şi în viaţă. Nu vreau detalii, dar aş vrea doar nişte răspunsuri în ceea ce-l priveşte pe august. Sau septembrie? Mă mulţumesc şi cu da sau nu. Monosilabic.

     
  4. scorpio72

    Septembrie 12, 2010 at 8:43 am

    In ceea ce il priveste pe august?Hmm..sa zicem ca nu s-a schimbat cu nimic,poate doar faptul ca a stiut ca plec,l-a facut sa fie mai atent,sa incerce sa ma faca sa ma simt bine in ultimele zile.
    In rest,aceleasi cuvinte,acelesi promisiuni nefondate pe care eu personal nu le-am cerut,aceeasi sclipire absenta din ochii lui..
    Sper ca la asta te refereai..

     
  5. ionela

    Februarie 6, 2012 at 10:33 pm

    daca si doar daca ne am naste invatati..

     
  6. cleo

    Martie 11, 2013 at 12:16 pm

    Saracia e o lectie pe care nu multi o retin , chiar daca a fost o vreme cand au invatat-o pe derost.

     
    • Scorpio

      Martie 11, 2013 at 12:20 pm

      Multi poate vor sa ,,uite” de unde au plecat.

       

au urcat o treapta

 
