RSS

Am urcat o treapta

08 Feb

In ultimul timp,cu toata ceata din dotare…am fost sa zicem rasfatata un pic.Poate ptr ca era timpul,poate ptr ca am devenit indiferenta si a simtit asta sau poate ptr ca ii este frica sa nu il parasesc,atata timp cat nu prea are ce sa mai ofere…Cred ca il sperie singuratatea si se chinuie sa ma faca ,,fericita,,.Iar eu nu am putut decat sa savurez aceste zile,in care am fost impreuna,in care m-a dus la concerte,in oras,la restaurant,in lumea buna…De ceva timp nu mai zic nimic,nu mai comentez,nu mai intreb…si a simtit asta din plin,ca o izbitura.Am luptat pana acum de una singura,aproape patru ani..m-am saturat,m-am plictisit,mi-a ajuns sa tot arat,demonstrez,iubesc.Cred ca sunt la stadiul de a ma hotari,ptr ce sa mai raman cu el.

 
9 comentarii

Scris de pe Februarie 8, 2010 în De-ale mele...personale

 

9 răspunsuri la „Am urcat o treapta

  1. urssu17

    Martie 9, 2010 at 7:41 pm

    ms ca ma ai la blogroll 🙂 te cunosc personal?:)

     
    • scorpio72

      Martie 10, 2010 at 9:59 am

      nu,nu ma cunosti..normal.
      blogul tau mi-a placut pur si simplu…

       
  2. urssu17

    Martie 9, 2010 at 7:41 pm

    te intreb pt ca vad ca il ai si pe ”Blogu’ unui minor”,care imi este prieten..:)

     
    • scorpio72

      Martie 10, 2010 at 10:00 am

      este interesant ca blog…acolo am dat si de al tau.. simplu

       
  3. urssu17

    Martie 11, 2010 at 7:15 pm

    aa ok 🙂 era o curiozitate de-a mea..:d

     
  4. ionela

    Februarie 6, 2012 at 10:30 pm

    ….no comment!

     
  5. cleo

    Martie 11, 2013 at 12:12 pm

    Stii cum e : no reason to stay is a good reason to go :)…. Apropo de asta, Paler (parca) zicea : Am obosit sa iubesc….Acum ma odihnesc 🙂

     
    • Scorpio

      Martie 11, 2013 at 12:19 pm

      M-am odihnit. Acum iubesc 🙂 .

       
      • cleo

        Martie 11, 2013 at 12:21 pm

        Foarte frumos !

         

au urcat o treapta

 
