RSS

ceata

01 Feb

Cam asa se poate spune ca sunt! In ceata totala..sau in rahat pana in gat?Bineinteles ca nu mi-a dat nici un raspuns,ptr ca bineinteles ca nu e pregatit sa mi-l dea,ptr ca bineinteles ca mai bine nu il da.Si m-a lamurit,eu am probleme..din punctul lui de vedere,el are o relatie normala,cu mici problemute,insa..nu..el nu vede nimic ciudat. Ciudat,inseamna ca traim doua relatii separate,ptr ca eu in a mea am clar probleme. Apoi mi-am dat seama de ce nu vede el nici o problema–pai cum,daca el primeste totul?Iubire,atentie,respect,viata intima,mancare,calcat,spalat..sa mai insir?Cum naiba sa vada vreo problema?E clar,eu sunt aia cu probleme..ciudata.Deja daca nu mai bag in seama,imi este mai bine.Telul meu este sa imi mearga mie bine si fiului meu.Cine spunea ca daca ai noroc la bani ,nu ai in dragoste…mare dreptate avea!In alta ordine de idei,am vorbit cu baiatul meu,de care imi este un dor enormmmm si care in adolescenta lui are asa o maturitate care ma uimeste.De fapt eu banuiam ca s-a maturizat mult prea devreme,ptr ca viata a fost sa fie asa..La sfarsitul discutiei mi-a spus,,mami te iubesc de la pamant la univers si pana inapoi,,..exact ceea ce eu mereu ii spuneam si ii spun de cand era micut,micut.Si intr-o clipa am uitat toata durerea mea.Deci ma voi catara din nou,ptr ca fiul meu imi da putere.

 
6 comentarii

Scris de pe Februarie 1, 2010 în De-ale mele...personale

 

6 răspunsuri la „ceata

  1. Copila blonda

    Septembrie 11, 2010 at 11:22 pm

    Acum culegi roadele a ceea ce ai semănat. De fiecare dată când i-ai spus cât îl iubeşti… roadele astea sunt cele adevărate

     
    • scorpio72

      Septembrie 12, 2010 at 8:39 am

      si nici nu stii cat de mandra ma simt cand il aud..si stiu ca el o spune cu toata sinceritatea.

       
  2. ionela

    Februarie 6, 2012 at 10:29 pm

    doamne…nu mi vine sa cred cat de mult se aseamana experienta ta cu „altceva”..nu mi vine sa cred…

     
  3. cleo

    Martie 11, 2013 at 12:05 pm

    Asta da, atitudine….

     
    • Scorpio

      Martie 11, 2013 at 12:18 pm

      Asa va fi mereu.

       
      • cleo

        Martie 11, 2013 at 12:22 pm

        Better ! Great !

         

au urcat o treapta

 
