RSS

Tic-tac

24 Ian

Si timpul a inceput sa se scurga…in defavoarea lui.Astept un raspuns si nu o sa-i las prea mult timp la dispozitie.Ca sa stii ce vrei de la viata si ce sa faci cu tine,nu iti trebuie prea mult timp de gandire,asa cred eu.Am descoperit o intreaga ,,conspiratie,, in spatele meu,cu telefoane date si primite..nu stiu ce as putea sa fac mai repede,sa plang sau sa ma amuz de apucaturile astea adolescentine.Am inceput sa imi fac incet bagajul..sa ii golesc cate un pic casa…nu a observat!Cred ca nu va realiza nici macar cand o sa plec,ca de fapt plec si de data asta nu ma mai intorc.Spera ca se poate juca cu mine,iar ca eu ,,fac scene,, ca sa il sperii…dar nu mai suntem copii,nu ne mai jucam de-a baba oarba.Incerc sa-mi dau seama daca am inceput din nou sa escaladez sau sa cobor.

 
4 comentarii

Scris de pe Ianuarie 24, 2010 în De-ale mele...personale

 

4 răspunsuri la „Tic-tac

  1. Me, Myself and I

    Ianuarie 24, 2010 at 6:07 pm

    of, si cand credeam ca nu se poate sa decada si mai rau… poate gura ta de aer proaspat va fi, culmea, in Romania… suntem alaturi de tine!

     
  2. cleo

    Martie 11, 2013 at 11:49 am

    Am inceput azi sa citesc blogul…….si-s tare curioasa ce-ai facut….daca ai plecat sau….unde esti azi ? 🙂

     
    • Scorpio

      Martie 11, 2013 at 11:53 am

      :)))) Cleo, bine ai venit. daca citesti in continuare de la sfarsit spre inceput, vei descoperi singura.

       
      • cleo

        Martie 11, 2013 at 12:04 pm

        Cand descopar un blog care imi place tare ( ca si personalitate ce o conturez citind) vreau sa iau de la inceput, doar asa pot sa inteleg…si sa am o parere cat mai corecta. 🙂 Abia astept…. 🙂

         

au urcat o treapta

 
