RSS

O gura de aer

23 Ian

Cam atat am luat azi,plecand sa ii cumpar lui fimiu ceva de la Deichman.Deja cand a fost sa plecam,el a inceput sa devina nervos ca nu are timp sa isi faca programul,deci m-am enervat si am zis ca nu mai merg nicaieri.Bineinteles ca a marait ceva si ne-am urcat in masina.Pe drum m-am transformat in ,,soacra,, si i-am spus sa se hotarasca ,,,ce dracu vrea de la si cu mine,ptr ca singura nu mai pot lupta ptr aceasta relatie.,,A tacut exact ca o ,,curva,, smechera,insa nu ma mai deranjeaza sa taca.Eu stiu ce am de facut,m-am uitat deja de bilet de avion,oricand pot reveni in tara.Gura mea de aer,a durat exact 2 ore,cu dus si intors.

 
3 comentarii

Scris de pe Ianuarie 23, 2010 în De-ale mele...personale

 

3 răspunsuri la „O gura de aer

  1. Virginica Maria

    Ianuarie 25, 2011 at 10:47 pm

    Am citit ceea ce ai scris in acest post al tau si imi place. Continua tot asa.

     
  2. zaqk

    Martie 30, 2011 at 7:10 pm

    huh?
    i do not get it!

     
  3. Bilete de avion

    Aprilie 12, 2011 at 2:39 pm

    Citind despre avion mi-am amintit ca trebuie sa zbor si eu la Amsterdam … dar imi este frica sa ma urc in avion 😦

     

au urcat o treapta

 
