RSS

Un gand

21 Ian

Daca indiferenta ar ucide,as fi fost moarta de nu stiu cate ori pana acum.Am iesit sa fumez o tigara,cu toate ca le-am lasat de o luna si ceva si incerc sa mai calmez ce se poate calma. Ma gandesc cum poate el sa se distruga singur,cu orice pret si chiar l-am intrebat de ce face ce face..  Raspunsul nu a fost satisfacator,tocmai pentru ca nu crede ce spune.Iar eu incerc sa fiu calma si sa traiesc in indiferenta,dar oare se poate?Il privesc cu coada ochiului si observ ce schimbare dramatica a luat chipul lui,de om obosit,pierdut,plictisit.

O sa incerc totusi sa mai urc o treapta,dar s-ar putea ca ce cred eu ca fac urcand,de fapt sa fie o coborare.Vom vedea…deocamdata,ma duc sa-mi termin tigara.

 
 

2 răspunsuri la „Un gand

  1. eumiealmeu

    Decembrie 30, 2010 at 12:48 pm

    ia lasă ţigăruşele şi povesteşte-mi şi mie despre ce e vorba. ar fi mai bine să vorbeşti cu cineva decât să te chinui.

     
    • scorpio72

      Decembrie 30, 2010 at 5:20 pm

      daca iei la rand ,,personalul” si ,,Schatzi meu..”…o sa intelegi..

       

au urcat o treapta

 
