RSS

Optimism?

19 Ian

Se spune ca noi copiii,platim pacatele parintilor.Eu stau sa ma gandesc,cate pacate or fi avut, de toata viata m-am chinuit.Incerc sa ies la liman din rahaturile cotidiene si nu reusesc niciodata.Exact ca si cataratorii,cand zic ca am pus piciorul unde trebuia,alunec si o iau la vale.Amintirile m-au incoltit,dar nu am chef acum de ele.A venit el acasa si ma bruiaza.Cu alta ocazie imi plang de mila,acum ma simt puternica si desteapta.Asta pentru ca o tipa mi-a zis ca nu sunt chiar,,tuta,,.

 
3 comentarii

Scris de pe Ianuarie 19, 2010 în De-ale mele...personale

 

3 răspunsuri la „Optimism?

  1. Me, Myself and I

    Ianuarie 20, 2010 at 11:46 am

    Pai chiar nu esti! :* Fruntea sus, nu te face pe tine tehnologia asta 😀
    Bine ai venit in blogosfera si spor la scris 😉

     
  2. ♥The Girl in the Black scarf

    Ianuarie 21, 2010 at 11:26 am

    o sa reusesti 😡

     

au urcat o treapta

 
