RSS

Vecinii mei,ca si ai vostrii-Vecina de deasupra

16 Feb

Incep cu mine,ca sa nu ma dau rotunda…daaa,imi place sa ascult muzica la maxim,sa zdrangane geamurile sa simt basul cum imi bubuie in stomac..
Dar asta se intampla din joi in pasti si numai ziua,pe o perioada relativ scurta,maxim o ora.
Recunosc ca si fiului meu ii place sa asculte muzica la maxim.bine,el gaseste niste ore total nepotrivite,mai nou il apuca pe la 21.30,dar nu il tine mult..
Dar…dar asta o face numai de al dreacu,pentru ca distinsii mei vecini,de cand ii stiu cer liniste,in schimb fac ei insasi taraboi..
Stau intr-un bloc nou,este construit de 8 ani,vecinii toti tineri fara exceptie..
I-am suportat cu de toate..mai intai cu bormasini,apoi cu spargeri de usi si pereti,apoi renumitele chefuri si manele aferente,apoi au venit pe rand plozii,deci plansul din dotare,noaptea..ca atunci se aude cel mai bine.
De fapt peretii nostrii sunt atat de buni subtiri,incat fara sa vrei auzi cand vecina de la doi se pisa mictioneaza sau rade ala din perete..se aude tv dat pe OTV al vecinei de la trei si cum urla de mizda pasii vecinul de pe partea opusa mie.
Cred ca si flatulatiile ni le auzim…mde!
Sa nu mai zic de gaurile de pe langa tevile de caldura,gauri care nu sunt astupate si unde daca ma duc sa ii soptesc vecinului vorbe de amor..sigur le aude :) .
Insa mai mult decat atat,cred ca eu sunt mai speciala,de am un auz extrem de fin si ii aud pe toti :)
Vecina mea de deasupra ma amuza insa cel mai mult.Cu ea incep azi.
Cred ca in primul rand,joaca ping-pong in perete,pentru ca uneori se aude cum o mingiuta..sau dracu stie ce loveste ritmic peretele..
Apoi cred ca ii place sa rostogoleasca margele pe gresie,pentru ca de multe ori zici ca i se desira mereu siragul cu margele si se imprastie…Fimiu rade de lesina cand aude cum da de-a dura ce dracu da…
E o femeie tanara ca si mine,numai ca eu port sosoni in casa..ea poarta papuci cu toc..tzoc-tzoc-tzoc..uite asa imi face in creieri…
Si nu in ultimul rand…frate,e neindemanatica rau..in bucatarie ii scapa toate,dar toate capacele de cratita din mana si fac un zgomot infernal,ii scapa borcane sau pahare din mana si le sparge in creierii mei ,in baie ii scapa pe gresie capacelele de la tuburile de crema si iar fac drumm-trummm-trummmm…
In rest e fata buna si ma accepta cu accesele mele de furie ,atunci cand ma infoi la fimiu…sunt sigura ca aude fiecare cuvintel,daca eu le aud pe cele de la doi de vizavi…
Data viitoare vorbesc despre vecina de la doi pe lateral :)..

 
11 comentarii

Posted by pe februarie 16, 2012 în Diverși picurici

 

11 responses to “Vecinii mei,ca si ai vostrii-Vecina de deasupra

  1. claudiahankins

    februarie 16, 2012 at 8:51 am

    mai, vecina ta e parfum pe langa ce vecini am avut eu deasupra mea :)) insa trebuie sa le multumesc pentru asta! Datorita lor, taica-mi s-a decis ca mai bine ne mutam la casa. Si atata de marcat a fost de ei, incat a cautat sa o construiasca si pe un deal! fara misto! :))
    astept si descrierea si vecinei de la 2 pe lateral :)) :*

     
    • scorpio72

      februarie 16, 2012 at 4:37 pm

      Deci da…vecina de deasupra e mic parfum,fata ce celelalte..:)

       
  2. simf

    februarie 16, 2012 at 10:06 am

    ma-ncearca un aer de nostalgie citind scrisele tale:) acum, la noi, vecinii de sus sunt cele 2 fiice ale noastre (neindemanatice amandoua), jos n-avem, in stanga – cand e geamul de la baie deschis auzim cainii latrand, in dreapta – biblioteca, deci liniste.
    la birou insa am concert de bormasini si claxoane, ambalari si-njuraturi, aud apa trasa la baia de-altauri, voci tipate pe holuri. mi-e de-ajuns atata viata in comun, ba chiar prea de-ajuns.

     
    • scorpio72

      februarie 16, 2012 at 4:38 pm

      :) Aoleu..Simf..lasa nostalgia,ca nu e buna. Fii multumita asa.

       
  3. psi

    februarie 16, 2012 at 10:55 am

    eu zic să-i cumperi de ziua ei nişte pâslari şi să-i interziceţi accesul la bucătărie! :D

     
    • scorpio72

      februarie 16, 2012 at 4:39 pm

      Psi,e totusi fata buna,mi-ar fi si rusine sa ii spun ca e tare neindemanatica cel putin in bucatarie.

       
  4. rokssana

    februarie 16, 2012 at 4:18 pm

    hahahaha..fata, ai nervii in pioneze…..da drumul la muzica si ignora-i….as fi bolnava de nervi daca i-as contabiliza pe toti din jur….ii ignor si ..cam atat :)

     
    • scorpio72

      februarie 16, 2012 at 4:39 pm

      Fataaa..am nervii tari,inca!

       
      • rokssana

        februarie 16, 2012 at 4:44 pm

        zici tu ? ? ? hahahaha….daca inca n-ai strans de gat pe nimeni, asa o fi :)

        glumesc…stiu ca e neplacut…

         
  5. silavaracald

    februarie 17, 2012 at 11:07 am

    Dacă erai bărbat, îți dedicam asta:

     

au urcat o treapta

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 269 other followers

